Verzenden & retourneren

 

Betaling

Toswos.be verzendt geen bestellingen waarvoor de betaling niet volledig is voldaan. De Klant zal het bestelbedrag binnen de 2 weken overmaken aan de hand van de door Toswos.be aangeboden betalingsmogelijkheden. Indien Toswos.be 2 weken na het plaatsen van de bestelling nog steeds geen betaling ontvangen heeft, wordt de bestelling beschouwd als zijnde geannuleerd door de Klant. Toswos.be is dan niet langer gebonden om zijn verplichtingen ten aanzien van deze bestelling na te komen. Indien de Klant in het verleden reeds verzaakte aan zijn verplichting om het bestelbedrag binnen de 2 weken over te maken, behoudt Toswos.be zich het recht voor om elke bestelling van de Klant eenzijdig te annuleren zonder annulatiekosten.

 

Betalingsmogelijkheden:

Vooruitbetaling per overschrijving op volgende rekeningen: Alle Bankkosten zijn steeds ten laste van de klant!

 

BeoBank (België)

IBAN: BE35 9501 1027 9837

BIC: CTBK BE BX

 

  • Paypal
  • Bancontact/Mistercash online
  • Belfius DirectNet
  • KBC-Betaalknop
  • ING Home'Pay
  • Visa/Mastercard

 

Opgepast: Voor bepaalde betalingsmogelijkheden kunnen extra kosten aangerekend worden.

 

Levertijd

Ten laatste 2 werkdagen na ontvangst van de betaling van de Klant maakt Toswos.be het pakket klaar voor verzending. De uiteindelijke levertijd is afhankelijk van de gekozen transportfirma, welke voor de aflevering bij de Klant instaat. Alle pakketten worden verzonden op risico van de klant. Een bijkomende verzend verzekering kan genomen worden maar dekt enkel het verlies van een pakket. De levertijd geld niet tijdens de jaarlijkse verlof periode.

 

Verzending

Toswos.be verzendt standaard pakketten met de Belgische Post (Bpost). Toswos.be bied de Klant de mogelijkheid zijn pakket te verzenden met andere transportfirma's en dit afhankelijk van land van bestemming. De verzendkosten zijn afhankelijk van het gewicht. De Klant bevestigt dat het leveringsadres opgegeven in het elektronisch bestelformulier op de website van Toswos.be correct is. Toswos.be is niet verantwoordelijk voor een foutieve levering indien dit veroorzaakt werd door het foutief opgeven van het leveringsadres door de Klant.

 

De Klant is gehouden, indien het pakket niet bij hem kon geleverd worden wegens afwezigheid, het pakket af te halen bij het afhaalpunt waar het pakket ter beschikking ligt. Indien de klant zijn pakket NIET afgehaald heeft en de transport firma deze dient terug te sturen zullen de kosten van terugsturen afgetrokken worden van de mogelijke terugbetaling. Indien de klant meermaals nalaat zijn bestellingen af te halen heeft Toswos.be het recht toekomstige bestellingen te weigeren.

 

Wordt NOOIT verzonden: Brandbare producten, zoals brandstof worden NOOIT verzonden.

 

Retourzending & Garantie

Indien de Klant bij ontvangst van zijn pakket vaststelt dat het pakket niet de producten bevat welke hij besteld had dient hij dit te melden aan Toswos.be per Mail/Brief.

Indien de producten beschadigd zijn door de transport firma, dan komt Toswos.be enkel tussen indien deze een verzekerde verzending was. U dien binnen de 2 werkdagen na ontvangst Toswos.be te contacteren en een foto te nemen van de beschadigde levering.

Indien de producten beschadigd zijn en onder garantie hersteld dienen te worden, dan dient de Klant dit te melden aan Toswos.be per Mail/Brief alvorens deze terug te sturen.

Alle verzendkosten gepaard gaande met een retourzending en een eventuele vervangende zending volgend op de retourzending zijn steeds ten laste van de Klant.

 

Wanneer is er GEEN Garantie:

  • Ontbreken van een garantie kaart of garantie zegels op de doos
  • Verwijderen van serienummers of garantie zegels op goederen
  • Bij verkeerd gebruik van de goederen
  • Andere garantie bepalingen (zie garantie goederen)